21/12/22 12:37 – GR Contact: Beste mede-eigenaars, momenteel werkt de deuropener van de parlofooninstallatie niet. Graag aan uw huurder vragen de knop om de deur te openen even na te kijken of deze niet geblokkeerd is.
21/12/22 12:37 – GR Contact: Ook de inwonende mede-eigenaars dienen dit te controleren uiteraard.
21/12/22 12:39 – GR Contact: Anders dient er een interventie door de firma “De Parlofoonspecialist” ingepland te worden en deze afspraak kan pas na Nieuwjaar uitgevoerd worden.
23/12/22 12:35 – GR Contact: Op vrijdag 6 januari komt de firma De Parlofoonspecialist naar het gebouw Gouden Reaal om de herstelling uit te voeren aangaande de parlofooninstallatie. Mochten hierover vragen komen van uw huurder.
Update
27/01/23 17:02 – GR Contact: Volgende week vrijdag komt de parlofoon specialist langs voor herstelling, maar zonder begeleiding.
3/02/23 10:28 – GR Contact: De Parlofoonspecialist is klaar met het oplossen van de parlofoon storing. Een defect toestel (studio 103) veroorzaakt een algemene panne. Daarom de oproep: sleutel nooit zelf aan de installatie om problemen te voorkomen! In dit geval was het een defect toestel dat storing veroorzaakte.
3/02/23 10:30 – GR Contact: Wanneer de parlofoon niet werkt, laat me een berichtje en ik contacteer de Parlofoonspecialist. Nooit zelf draadjes losmaken!! Defecte toestellen worden uiteraard op private rekening vervangen.