Parlofoon

21/12/22 12:37 – GR Contact: Beste mede-eigenaars, momenteel werkt de deuropener van de parlofooninstallatie niet. Graag aan uw huurder vragen de knop om de deur te openen even na te kijken of deze niet geblokkeerd is.
21/12/22 12:37 – GR Contact: Ook de inwonende mede-eigenaars dienen dit te controleren uiteraard.
21/12/22 12:39 – GR Contact: Anders dient er een interventie door de firma “De Parlofoonspecialist” ingepland te worden en deze afspraak kan pas na Nieuwjaar uitgevoerd worden.

23/12/22 12:35 – GR Contact: Op vrijdag 6 januari komt de firma De Parlofoonspecialist naar het gebouw Gouden Reaal om de herstelling uit te voeren aangaande de parlofooninstallatie. Mochten hierover vragen komen van uw huurder.

Update

27/01/23 17:02 – GR Contact: Volgende week vrijdag komt de parlofoon specialist langs voor herstelling, maar zonder begeleiding.
3/02/23 10:28 – GR Contact: De Parlofoonspecialist is klaar met het oplossen van de parlofoon storing. Een defect toestel (studio 103) veroorzaakt een algemene panne. Daarom de oproep: sleutel nooit zelf aan de installatie om problemen te voorkomen! In dit geval was het een defect toestel dat storing veroorzaakte.
3/02/23 10:30 – GR Contact: Wanneer de parlofoon niet werkt, laat me een berichtje en ik contacteer de Parlofoonspecialist. Nooit zelf draadjes losmaken!! Defecte toestellen worden uiteraard op private rekening vervangen.

Dit bericht werd geplaatst in Berichten op door .